Dystrybucja, roznoszenie i rozdawanie ulotek - 777

Roznoszenie ulotek na terenie Warszawy i okolic Drukowanie ulotek!

biuro@ulotki777.pl www.ulotki777.pl 510567777 503106900
lub

Dobrze trafiłeś!  Roznosimy powierzone
nam ulotki sumiennie.

Zawiedziony kolejnymi firmami, które obiecywały
solidność? Już nie musisz dalej szukać - klienci,
którzy raz skorzystali z naszych usług zostają dłużej!

Zajmujemy się także drukowaniem materiałów
reklamowych.

Od wizytówek, przez ulotki, na dużych formatach
kończąc. Nasze wydruki są profesjonalne i dobrej jakości.
Atrakcyjne ceny - sprawdź i porównaj.

Ulotki efektywność
Wiele osób przed rozpoczęciem reklamowania swojej firmy zastanawia się nad wybraniem odpowiedniej formy reklamy swoich usług czy produktu.
Jaka forma reklamy jest najlepsza? Czy ulotki działają? Ile trzeba wydać aby osiągnąć oczekiwany rezultat?
Na te pytania postaramy się częściowo tutaj odpowiedzieć.
 
Firmy praktykują różne formy reklamowe : 
1.) Ulotki - poczynając od roznoszenia do skrzynek pocztowych, rozdawania na ulicy czy samplingu w prasie.
2.) Internet - poczynając od stworzenia własnej strony internetowej i wypozycjonowania jej w google, reklamy AdWords, banerów na stronach, reklamy na facebook i wiele wiele innych
3.) Outdoor - bilboard, wiaty przystankowe, banery reklamowe, reklamy świetlne, tablice LED i inne
4.) Media - reklama w prasie, telewizji czy radiu.
Oraz wiele innych form reklamowych, których ograniczeniem jest wyobraźnia agencji reklamowej czy marketingowców firmy.

 

My postaramy przybliżyć wiedzę na temat ulotek.
Efektywność ulotek
Efektywność ulotek uzależniona jest od wielu czynników. 
1.) Projekt i czytelność przekazu zawartego na ulotce
Najważniejsze to odpowiedzieć sobie na pytanie – po co mi w ogóle ta ulotka. To niezbędny krok, bo twoja odpowiedź będzie miała wpływ na treść i wygląd ulotki reklamowej. 
Musisz też zwalczyć pokusę umieszczenia na niej zbyt dużej liczby informacji. Warto się skupić na wyodrębnieniu jednej lub dwóch ofert lub wydarzeń, które chcesz promować. Zaprojektuj ją tak by dane kontaktowe oraz adres strony internetowej były dobrze widoczne. Będziesz mieć pewność, że klient bez trudu je zauważy.
Unikaj używania więcej niż dwóch fontów (np. Grammond i Helvetica) staraj się nie używać wymyślnych czcionek które są nieczytelne. W celu wyróżnienia najważniejszych informacji użyj pogrubienia.
Zdjęcia - Ilustracje i zdjęcia mogą okazać się cennym przekazem treści, zwłaszcza przy ograniczonej przestrzeni na ulotce. Zastanów się czy chcesz wykorzystać kilka mniejszych czy jeden większy, który silniej przykuje uwagę. Zdjęcia muszą być dobrej jakości (ostre, kolorystycznie dobrane, z ciekawymi ujęciami). Rozdzielczość materiałów najlepiej w 300dpi i w systemie koloru CMYK.  Podejście psychologiczne przy doborze zdjęć (psychologia reklamy ) daje nam już przewagę. Ujęcia twarzy, dzieci, zwierząt są bardziej interesujące aniżeli martwej natury. Dziecko wywołuje uczucie bezpieczeństwa, uśmiech jest oznaką radości i zadowolenia. Zdjęcia jasne, wyraźne są przez nas lepiej odbierane. 
2.) Wybór rozmiaru, papieru i jakości wydruku + sprawdzenie

Format ulotki uzależniony jest na pewno od formy dystrybucji. Rozmiar ulotki do roznoszenia po euroskrzynkach według nas najlepszym jest DL 198mm x 210mm lub większa. 
Coraz większą popularność zdobywają ulotki w formie kuponu w rozmiarze karty kredytowej, gdyż mieści się w portfelu ale tu preferowana forma dystrybucji to rozdawanie na ulicy.
Papier upewnij się, że papier na którym chcesz drukować ulotki jest naprawdę dobrej jakości. Zły może popsuć nawet najlepszy graficzny projekt ulotki. Standardowo do ulotek reklamowych stosuje się papier o gramaturze od 115g/m2 do 350 g/m2.
Druk przed zamówieniem ulotek w drukarni weź kilka próbnych ulotek jakie drukowali i zobacz jakość druku, nasycenie kolorów, sposób wycięcia - wiele drukarni walczy ceną obniżając jakość.
Sprawdzenie ulotki pamiętaj aby przez zaakceptowaniem projektu dokładnie go sprawdzić. Często pojawiają się literówki. Dobrze jak kilka osób poza Tobą sprawdzi dokładnie litera po literze.

3.) Określamy target jaki nas interesuje
4.) Wybór solidnej firmy dystrybucyjnej, która przygotowuje raport z dystrybucji wraz z listą niedoręczeń i ma w ofercie kontrolę dystrybucji z klientem. Jeśli chcą Państwo, aby ulotka działała ważnym czynnikiem jest stała kontrola firmy dystrybucyjnej.Przez 10 lat będąc w tym fachu mogę powiedzieć, że solidne firmy w Warszawie można policzyć na palcach jednej ręki. Jadąc na kontrolę to klient powinien określić miejsca jakie chce sprawdzać, zweryfikować niskie 3-4 piętrowe budynki, bloki z ochroną do których z reguły wiele firm nawet nie próbuje wchodzić.

Efektywność roznoszenia ulotek kształtuje się na poziomie kilku procent. Procent jest większy jeśli spełnimy wszystkie z powyższych czynników. Głównie odzew jest na poziomie 0,5-6% ale uzależniony jest także od reklamowanej branży i zapotrzebowania rynku na produkt/usługę. 

Ostatnio przeprowadzaliśmy ankietę rozpoznawalności pewnej marki  
i jednym z pytań było "z jaką formą reklamy tej firmy się Pan/i zetknął/ła" wyniki były następujące :
38% respondentów wymienia ulotkę
30% internet
19% outdoor
13% pozostałe
badanie było przeprowadzane na podstawie odpowiedzi ponad 1000 respondentów
 
wynik ankiety daje do myślenia, że ulotka nie tylko przynosi efekty w postaci natychmiastowego odzewu, ale także utrwala markę w umysłach konsumentów co wpływa na późniejsze rozpoznawanie i wybór marki. 
 
Oczywiście polecamy połączyć dystrybucję ulotek z reklamą w internecie i outdoor wtedy działania marketingowe odniosą najlepszy skutek.

Ulotki według naszych badań są nadal jedną z najtańszych i najskuteczniejszych form reklamowych.

Ile muszę wydać na wydruk i rozniesienie ulotek?
 
1.) Projekt
Na początek należy przygotować projekt. Można go wykonać samodzielnie na podstawie specyfikacji drukarni lub zlecić. Koszt wykonania projektu nie skomplikowanej ulotki to od 50 do 500zł zależnie od wymagań. Przy większych zamówieniach projekt jest wliczony w cenę, Pamiętajmy, że do wszystkich zdjęć które są użyte na ulotce musimy mieć prawa- czasem dochodzi koszt zakupu zdjęć.
 
2.) Wydruk 
Zamawiając 10000szt ulotek w rozmiarze DL wiąże się to z kosztem 270zł/netto
przy rozmiarze A6 to koszt 200zł/netto

3.) Rozniesienie
Rozniesienie 10000szt to koszt od 600 do 900zł po blokach i ok.1600 po domkach w zależności od stref (gęstości zabudowy)

Reasumując symulacyjny koszt to:
Projekt 100zł + wydruk 10000 DL 270zł  + rozniesienie 650zł = 1020zł/netto 

W tej cenie docieramy do 10.000 odbiorców którzy zobaczą naszą ulotkę (koszt dotarcia do 1 potencjalnego klienta/gospodarstwa domowego wychodzi na poziomie 10groszy)


Rozmiary ulotek i wizytówek

ulotki A6 - format: 105mm x 148mm
ulotki A5 - format: 148mm x 210mm
ulotki A4 - format: 210mm x 297mm
ulotki DL - format: 99mm x 210mm
ulotki składane 2 x DL - format: 198mm x 210mm
ulotki składane 3 x DL - format: 297mm x 210mm
ulotki składane A5 / A6 - format: 210mm x 148mm
ulotki składane A4 / A5 - format: 297mm x 210mm
ulotki składane A3 / A4 - format: 420mm x 297mm
wizytówki standard - format: 90mm x 50mm


Jesteś zainteresowany wydrukiem ulotek, plakatów, projektem?
Prosimy o kontakt na adres ulotki777@gmail.com
doradzimy - zaprojektujemy - wydrukujemy - rozniesiemy
Aktualności:
NOWOŚĆ! Wydruki ekspresowe

Teraz także w ofercie wydruki ekspresowe.

Czas realizacji od 2 do 4 dni w zależności od zamawianego artykułu.Zależy Ci na czasie - ta oferta jest dla Ciebie.

czytaj więcej
Jak działamy?
Zobacz proces od zamówienia do realizacji
Cennik
Poznaj ceny naszych usług
Mapy
Zobacz nasze rejony dystrybucji ulotek